Přeskočit na obsah

Váš košík je prázdný.

Dopřejte si něco zdravého pro svou pokožku. Jestli si nevíte rady, zavolejte. Rádi vás uslyšíme.

+420 724 102 829
Po - Pá 9:00 - 14:00

Pravda o Inlight a hydrataci

Pravda o Inlight a hydrataci

Málokterá oblast života se obejde bez předsudků a mylných přesvědčení. V segmentu přírodní kosmetiky mohou být terčem nepochopení například nevšední principy, na kterých některé značky fungují. Pojďme vyvrátit nejčastější mýtus neprávem spojovaný s britskou 100% bio péčí Inlight.

V poslední době jsem se setkala s tvrzením, že „oleje nehydratují“, a z toho důvodu je třeba doplnit Inlight o hydratační produkty například z aloe vera.

Nemám nic proti tomu, pokud zákazník kombinuje značky, u někoho to může pomoci s přechodem na čistě přírodní péči.

Rozhodně však není pravda, že péče Inlight postavená čistě na bázi olejů a bez obsahu vody, nemá vliv na hydrataci pleti a není kompletní. Je tomu právě naopak.

Inlight je založený na celostním komplexním principu, který se odlišuje od filozofie většiny značek, včetně mnohých založených na bázi olejů, a nemusí být správně pochopen.

Výchozím principem, z něhož 100% bio péče vychází, je především pokora k dokonalosti přírody, včetně lidského těla a to bez potřeby je jakoliv „uměle“ vylepšovat. Inlight zkrátka respektuje kůži tak, jak ji příroda stvořila.

Krása z vlastních zdrojů
Na rozdíl od mnoha značek syntetické či přírodní kosmetiky se proto nesnaží suplovat přirozené funkce pleti, ale naopak pomáhá kůži navracet její samostatnost a nezávislost a to včetně schopnosti udržet si vnitřní hydrataci. Krása a kvalita pleti se díky tomu neodvíjí od toho, co je na ní aplikováno zvenčí, ale vychází především z jejích vlastních vnitřních zdrojů.

Této změny si obvykle všimnete již po několika aplikacích. U někoho může být přechod pleti na režim „vlastního fungování“ provázen například šupinami nebo pocitem suché pokožky. Ani v takovém případě však není důvod k panice. Víme, co s tím a pokožka se po čase zpravidla krásně „osamostatní.“

Stejně jako ve všech oblastech života i v otázkách kosmetické péče je však třeba nespouštět ze zřetele skutečnost, že každý z nás je jedinečný! Na všechny kožní problémy je proto třeba nahlížet komplexně, jejich příčiny totiž bývají různorododé a mohou mít kořeny v mnoha rovinách – nejen ve fyzické a emoční, ale také v mentální či duchovní. I z toho důvodu je jasné, že na zdánlivě stejný problém nelze hledat jednu jedinou univerzální odpověď. Pro každého je cesta trochu jiná a ano, ani Inlight nemusí představovat ve všech případech samospásné řešení. Tato skutečnost by však neměla vést ke vzniku „univerzálně platných" mýtů či nepravdivých tvrzení.

Každá nerovnováha má svou příčinu
Přesvědčení o potřebě doplnění „vnější“ hydratace (pominuli nutnost jemného navlhčení pleti květovým tonikem před aplikací olejových balzámů) je v případě Inlightu zcela mylné a vypovídá o nepochopení principů, na jakých značka funguje. Sama Inlight používám více než 9 let a potřebu vnější hydratace jsem nikdy neměla. Neříkám, že mám pleť vždy dokonalou. Když se však objeví náznaky nespokojenosti, pátrám po hlubších příčinách a aktivně pracuji na jejich odstranění.

Tento „jiný“ – samostatnější, odpovědnější a vědomější – přístup mě v životě nesmírně obohatil. Jako bývalá advokátka v sobě mám zakořeněnou potřebu vidět pod povrch věcí a pochopit jejich fungování. Na této cestě je mi úžasně nápomocný zejména MUDr. Mariano Spiezia, lékař a vědec desítkami let praxe, který se mi trpělivě věnuje, kdykoli to potřebuji a vysvětluje mi často opomíjené souvislosti. To vše s neuvěřitelnou pokorou.

A za to jsem vděčná. Jsem si totiž moc dobře vědoma toho, že i po téměř devíti letech v oblasti kosmetiky se toho mám pořád dost co učit.

Andrea Vaníčková, spolumajitelka biOrganica

Líbil se vám článek?
Sdílejte ho s přáteli

Příspěvek byl publikován 12. 05. 2020 / Rubriky: Blog

Magazine image

Stáhněte si poslední vydání magazínu biOrganica

biOrganica v médiích

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.