Přeskočit na obsah

Váš košík je prázdný.

Dopřejte si něco zdravého pro svou pokožku. Jestli si nevíte rady, zavolejte. Rádi vás uslyšíme.

+420 724 102 829
Po - Pá 9:00 - 14:00

Je nám devět let!

Je nám devět let!

Od chvíle, kdy jsme se rozhodly přivézt do Česka zlatavé olejové balzámy Inlight, uplynulo již devět let. Jak se vlastně zrodila biOrganica?

Za vznikem start-upu biOrganica byl naivní nápad tří kamarádek na mateřské dovolené. Všechno odstartovala britská 100% bio kosmetika, která umí s pletí zázraky a kterou miluje nejen tělo, ale i duše. Okouzlení Inlightem nás přivedlo k hledání podobných pokladů a k touze vybudovat koncept vzájemně se doplňujících prémiových značek, jež nedělají kompromis mezi nejčistším bio složením a nejkvalitnější péčí.

BOŘÍME MÝTY

Na startovní čáře jsme stály s úžasnými, nicméně v naší zemi tehdy zcela neznámými produkty, které navíc neměly ze svých mateřských firem takřka žádnou marketingovou podporu. Vstupovaly jsme na trh téměř nepolíbený kvalitní přírodní kosmetikou, kde zákazníci žili v přesvědčení, že přírodní produkty nemohou fungovat stejně dobře, natož lépe, než ty syntetické.

A tak jsme začaly za tyto značky tvořit marketing, ukazovat je našima očima a otevírat témata složení kosmetiky i dopadů rizikových ingrediencí na naše tělo a životní prostředí. Kromě toho jsme se snažily dopřát ženám možnost vyzkoušet si na vlastní kůži to, co absolutně čisté bio výrobky umějí. Rozběhly jsme tak vlnu nadšených osobních doporučení, ta se prostřednictvím veřejně známých osobností přelila do tisku a na sociální sítě, z nichž postupně zasáhla širokou veřejnost. Z dosud bezejmenných brandů se tak zvolna stávaly stále známější a oblíbenější značky, a to nejen u lidí hledajících non-toxic péči, ale čím dál více i u těch, kteří do té doby o přírodní kosmetice vůbec neuvažovali.


GENIUS LOCI PRAŽSKÉ OŘECHOVKY

Důležitým milníkem bylo otevření biOrganica showroomu v ateliéru prvorepublikového sochaře Bohumila Kafky na Ořechovce. Genius loci tohoto kouzelného místa přímo odráží ducha společnosti biOrganica. Přitahuje nejen nadšené zákazníky do světa přírodní kosmetiky, ale především multitalentované srdcaře zapálené pro to, aby společně s námi tvořili biOrganica. Postupně vznikl oblíbený biOrganica magazín, který takřka každého čtvrt roku přináší neotřelá témata týkající se ekologie, sebelásky a sebepéče. Zrodil se i další důležitý projekt – biOrganica Akademie a její skvělá školení a jedinečné kosmetické rituály, které nemají ve svém oboru obdoby.

 

A čím je biOrganica v roce 2022? Jsou jí především úžasní lidé, kteří společnou synergií pomáhají přinášet jedinečné přírodní značky blíže k lidem a jejich prostřednictvím vracet zákazníky na cestu zpět k přírodě a sami k sobě. Společně vymýšlíme a v život uvádíme projekty s charitativním či ekologickým cílem, děláme to srdcem a prostě nás to baví. I v náročných časech totiž věříme, že vědomý byznys by měl jít ruku v ruce s pomocí potřebným a přispívat k lepšímu světu kolem nás.


Celé znění článku najdete v biOrganica magazínu PODZIM/ZIMA 22/23.

TEXT: BIORGANICA
FOTO: MARTIN GOGA, TEREZIE ŠVIDEROVÁ

Líbil se vám článek?
Sdílejte ho s přáteli

Příspěvek byl publikován 07. 09. 2022 / Rubriky: Novinky

Magazine image

Stáhněte si poslední vydání magazínu biOrganica

biOrganica v médiích

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.