Přeskočit na obsah

Váš košík je prázdný.

Dopřejte si něco zdravého pro svou pokožku. Jestli si nevíte rady, zavolejte. Rádi vás uslyšíme.

+420 724 102 829
Po - Pá 9:00 - 14:00

Martina Hofmannová: Inlight je pro mě životní styl

Martina Hofmannová: Inlight je pro mě životní styl

Před mateřskou dovolenou pracovala jako vedoucí administrativy, ale příchod dětí ji přirozeně nasměroval na cestu seberozvoje. „Chtěla jsem se věnovat něčemu s přesahem a neustále mě to táhlo právě do světa kosmetiky. Dlouho jsem hledala značku, se kterou by se nepojila žádná 'ale', až jsem po osmi letech konečně objevila Inlight,“ popisuje své podnikatelské začátky kosmetička Martina Hofmannová, majitelka frýdecko-místeckého salonu Magicare.

Začít podnikat v době covidu, navíc v oblasti luxusní přírodní kosmetiky, vyžaduje docela odvahu... Jak jste to zvládla?

Byla to výzva, to nijak nepopírám, ale díky podpoře manžela i mému zapálení se to nakonec dalo zvládnout. Začít podnikat na Frýdecko-Místecku a šířit povědomí o čisté luxusní kosmetice vás automaticky hodí do pozice průkopníka, ale beru to jako jednu z mnoha cenných životních zkušeností. Dobu covidových restrikcí jsem využila po svém – nakoupila jsem velké množství vzorečků Inlight, které jsem pak začala rozdávat mezi kamarádkami. Ty je začaly šířit mezi své známé, a tak se celé krásně nabalovalo. Samozřejmě jsem nejprve narážela na ty samé pochybnosti, které jsem kdysi mívala i já: „Proč dávat za kosmetiku tolik peněz, když si ji mohu nakoupit za desetinu ceny v drogerii?“ Inlight tady navíc téměř nikdo neznal, bylo tedy třeba prorážet cestu úplně od začátku.

Jak jste se o Inlightu dozvěděla vy?

Vyskočil na mě na instagramovém profilu blogerky Anie Songe. Hned napoprvé mě hodně zaujal, ale jak už jsem naznačila na začátku, poměrně dost mě odrazovala jeho cena. Člověk byl zvyklý dát za běžnou přírodní péči maximálně pět set korun a najednou tu bylo něco trojnásobně drahého. Ani tak jsem ale nemohla Inlight pustit z hlavy a mluvila jsem o něm doma tak dlouho, až mi ho manžel koupil k narozeninám. A pak už se to se mnou vezlo (směje se). Teď má pro mě daleko větší hodnotu, než za jakou se prodává. Někdy si říkám, že jsem možná začala dělat kosmetičku jen díky Inlightu.

Čím vás značka tak okouzlila?

Především svou komplexností. Inlight je pro mě životní styl, s jehož filozofií nesmírně souzním. Čím více informací se dozvídám o jejím zakladateli, panu doktoru Spiezovi, tím jsem do něj zamilovanější. Sama jsem dost rebel a neváhám jít proti proudu, i proto velmi sympatizuji s lidmi nebo projekty, kteří to mají podobně. A na Inlightu se mi nesmírně líbí nejen odvaha bořit mýty, ale také jeho úžasně multifunkční použití. Neznám kosmetiku, jejíž krém na nohy si můžete bez obav namazat i na obličej. Díky této úžasné multifunkčnosti si vystačíte s opravdu malým množstvím produktů, což se hodí zejména v případě, kdy vás brzdí finance. Na Inlightu mě baví i to, že jsem na něm na rozdíl od jiných kosmetických značek doposud nenašla žádné „ale“. Možná i díky tomu jsem stejně jako moje klientky přestala mít potřebu hledat a zkoušet konkurenci. Inlight je skvělý zejména v tom, že je jeho použití hodně intuitivní a neřídí se nějakými jasnými pravidly. Má tak bezpečné a čisté složení, že ho nemusíte ukrývat před dětmi, naopak!

Máte nějaké nevšední tipy použití, které se vám osvědčily v praxi?

Inlight používáme celá rodina úplně na všechno. Mně třeba úžasně zmírnil obtíže spojené s vyvrknutým kotníkem. Děti už mám naučené na to, že jakmile se jim něco stane, jdou si do koupelny pro Inlight. Jen se mě před tím vždycky zeptají, který si mají vybrat. Nedávno dcerce úžasně pomohl Rescue balzám na zklidnění začervenalého oka. Myslím si, že právě na určité typy začínajících zánětů je Inlight skvělý, jen je třeba je podchytit včas. Pomáhá i v případech, kdy se většina kosmetiček do ošetření raději nepouštějí v obavách z toho, aby problém nezhoršily a klient si třeba nestěžoval. Pamatuji si na hodně silný moment, kdy nám na kurzu pro kosmetičky řekli, že bychom nikdy neměly ošetřovat někoho s ekzémem. Ve mně to tehdy dost hrklo, protože jsem si představila, jak se odmítám věnovat člověku, který má už tak trápení dost a ještě musí čelit tomu, že ho nechtějí vzít ani na kosmetiku. V ten samý den mi ale naštěstí přišla odpověď shůry. Na biOrganica instagramu se tehdy objevil příspěvek o tom, jak jedno jediné profesionální ošetření kosmetikou Inlight zmírnilo klientce silný atopický ekzém v celém obličeji. Tehdy jsem si řekla: „No vida, a pak že to nejde!“ A hned mi bylo jasné, že přesně takovým lidem chci pomáhat. Právě oni se totiž každý den setkávají s odmítnutím, přitom si zaslouží naši pozornost, lásku a péči stejně jako kdokoliv jiný. V tomhle se zase projevilo moje rebelské já a touha bořit mýty.

Po prodělání covidu začal mnoho lidí trápit zejména ekzém. Kolik takových klientů máte?

Přiznám se, že mě zatím vyhledávají spíše klienti s akné. Mnoho lidí s atopickým ekzémem je podle mě natolik zoufalých z marných pokusů o záchranu své pleti, že se bojí vyzkoušet něco nového. Plno z nás má v sobě navíc zarytou nedůvěru v to, že by něco zdánlivě jednoduchého mohlo být účinné. A to nemluvím o generačních programech typu: „pro krásu se musí trpět“. Řada žen také vnitřně rezignuje a přistoupí na strategii maskování – v praxi to znamená, že je pro ně snažší problém zakrýt make-upem, než léčit jeho příčiny. Možná to bude znít podivně, ale někteří lidé změnu k lepšímu podvědomě nechtějí. Asi by to nikdy nepřiznali nahlas, ale jejich trápení jim přináší i určité výhody. Vzdát se role oběti a trpitele nebývá tak snadné. Z vlastní zkušenosti ale vím, že nemá smysl nikoho nutit. Třeba ten člověk přijde za měsíc nebo za rok sám od sebe. Moc se mi líbí sledovat ženy, které si tento typ péče o sebe dovolily. Doslova se mi proměňují před očima a to nejen vizuálně.

Jaké konkrétní změny pozorujete?

Především větší sebevědomí. Hodně žen se doslova rozzáří a to nejen zvenku, ale i zevnitř. Navíc si na sebe díky Inlightu konečně najdou trochu času. Péče o pleť je začne natolik bavit, že si díky ní dovolí myslet i na sebe. A to je nezbytný základ toho, aby do jejich života mohly vstoupit i další pozitivní změny.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Jak o sobě dáváte vědět světu?

Nejaktivnější jsem na Instagramu, i když to pro mě znamená obrovské vystoupení z komfortní zóny. Ale poslední dobou už ke mně chodí zhruba 90 % klientů na doporučení. Mám velké štěstí, že mě v drtivé většině případů vyhledávají milí a pozitivně naladění lidé a vlastně ani nenarážím na problémy, s nimiž se podnikatelé běžně potýkají. Některé ženy se dokonce vracejí každých čtrnáct dnů, z čehož mám upřímnou radost. Každé ošetření pleti, které dělám, je totiž velkým zážitkem i pro mě. Inlight rituály jsou plné ženskosti a mně nepřestává fascinovat, jak úžasně klientkám rozzáří pleť a dobijí baterky.

Více o Martině Hofmannové najdete na IG profilu@_magicare_

TEXT: EVA KARLASOVÁ
FOTO: ARCHIV MARTINY HOFMANNOVÉ A ZNAČKY INLIGHT

Líbil se vám článek?
Sdílejte ho s přáteli

Příspěvek byl publikován 01. 06. 2022 / Rubriky: Osobnosti

Magazine image

Stáhněte si poslední vydání magazínu biOrganica

biOrganica v médiích

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.